פליי פארטי וכיצד פועלים בה?

פליי פארטי Play Party היא מסיבה קצת אחרת ממה שאתם רגילים. בנוסף למוסיקה, החברים, השתייה והנשנושים מצטרף אלמנט מאוד מרכזי- סשנים.
בפליי פארטי הדגש הוא על המשחק בפומבי. כל המשתתפים מגיעים על מנת לסשן ולהסתשן זה לצד זה, לעיתים אפילו בשיתוף זה של זה, באווירה סקסית ומגניבה עם חברים טובים.

בניגוד למסיבה רגילה, אין ריקודים. המוסיקה לרוב מותאמת לאווירה הרצויה, ולעיתים קרובות בווליום נמוך יותר מהרגיל. לרוב מוגשת בעיקר שתייה קלה, לעיתים מעט אלכוהול וגם הוא קליל (כגון יין לבן), ונשנושים.
יש זמן ומקום לדבר זה עם זה, אבל זאת לא הסיבה לשמה אנשים מגיעים. מסיבות בהן יש רוב של אנשים שבאים לדבר עם חברים נחשבות למסיבות פחות מוצלחות, וחוטאות למטרה.


האם יש סוגים שונים של פליי פארטיז?

כמובן! יש 2 סוגים עיקריים: מסיבה "פתוחה" ומסיבה בבית.
מסיבה פתוחה היא לרוב מתרחשת במועדון או בסטודיו גדול. היא רבת משתתפים באופן מהותי, וסביר להניח שיהיו בה גם פרצופים שלא תכירו.
מסיבה ביתית מאורגנת על ידי חברים עבור חברים. כולם לרוב מכירים את כולם, וזה נעשה בבית של אחד מהחברים, סטודיו קטן או לופט קטן שנשכר במיוחד לאירוע.

ההבדל העיקרי, למעט הגודל, הוא רמת האינטימיות. לביישנים מומלץ להתחיל במסיבות ביתיות לצד חברים אהובים.


אז כיצד אנחנו פועלים במרחב כה מיוחד ושונה?

מילת המפתח היא- בכבוד. כבוד למרחב ולמשתתפים הוא הקו המנחה של כל הכללים שאציג. במידה ואתם מכבדים כפי שאתם אמורים להיות, הכללים ירגישו עבורכם טבעיים ומובנים מאליהם.

  1. תבקשו רשות- בין אם לבקש לתת חיבוק, ובין אם למטרת פלירטוט או שילוב בסשן. הסכמה היא חובה.

  2. לשמור על מרחב אישי- במיוחד לא בזמן הסשן והאפטר קר.
    בזמנים אלו, לא באים לתת חיבוק גם אם מדובר בחברים קרובים, לא באים לשאול שאלות, ולא מפריעים באף צורה.

  3. כבדו את השייכות- כאשר אתם רוצים לפנות ואף לשחק עם נשלט מקולר/משויך, יש לפנות לשולט שלו קודם כל ולוודא שזאת סוג האינטראקציה המעוניינת עליהם. לא כל זוג מעוניין לשתף אחרים בסשן, וזה בסדר גמור.

  4. כבדו את הסשן- אל תפריעו לסשנים של אחרים. בזמן סשן, אל תבואו לגעת בציוד של אחרים, לשאול שאלות, לעמוד באופן שמפריע לאופן ההתנהלות של הסשן, או תדברו קרוב מדי ובקול רם מדי. המעורבים חייבים להיות מרוכזים על מנת ליהנות ולהיות בטוחים.

  5. אל תשתלטו על המרחב- איזור המשחקים הוא משותף, וכולם מעוניינים לשחק. מוזמנים לבחור פינה שתאפשר גם לאחרים לשחק, ולא רק לכם. כאשר אתם מסיימים לשחק, מומלץ לעבור לאזור ישיבה לאפטר קר ולתת לאחרים להשתמש במרחב ובריהוט. 

  6. הקשיבו להוראות המקום- בין אם מדובר במסיבה פתוחה או ביתית, לכל מקום יש כללים משלו. ברובם יהיה איסור על יחסי מין, משחקי ביזאר, וסשנים קיצוניים. בנוסף, במסיבות פתוחות יהיה אחראי (הנקרא גם DM) אשר יוודא שהכללים מוקפדים וכולם בטוחים ושלמים.

  7. טלפונים בתיקים- והעולם החיצון נשאר בחוץ. שיחות טלפון מפריעות לאווירה ולסשנים. צילומי תמונות במסיבות הוא נגד חוקי רוב המסיבות, ויגרום לאי נעימות מצד כל הנוכחים. אם הטלפון בתיק, ניתן להתרכז בערב כמו שצריך.

  8. מותר להסתכל- כל עוד זה במרחב הפומבי. במידה ויש סשן בפינה מוסתרת או מאחורי דלת סגורה, אל תפריעו. כאשר זה מול כלל המשתתפים, תיהנו מהנוף ותפרגנו באהבה ובשקט.

  9. הביאו את הצעצועים של עצמכם- אל תצפו שהמקום יספק דברים מעבר לרהיטי פטיש, ואל תבקשו להשאיל ציוד אישי של משתתפים אחרים (אלא אם כן הם חברים קרובים וסוכם ביניכם מראש שזה מותר ורצוי).

  10. תנקו אחריכם- בין אם את הריהוט שבו השתמשתם, ובין אם את המרחב. זה צפוי שהמרחב יתלכלך בחומרים שונים כגון נוזלי גוף, שתייה שנשפכה ושעוות נרות. לכלכתם? תעבירו מגבון על המשטח קלות.

עכשיו כאשר אתם יודעים את כללי ההתנהגות הבסיסיים, אתם מוזמנים להגיע לפליי פארטי הקרוב למקום מגוריכם או לארגן מסיבה כזו עם חברים אוהבים.
החוויה בפליי פארטי היא מיוחדת במינה, ושונה מקיום סשן בבית לבד. יש המון הנאה ועונג בלראות עוד אנשים נהנים, ושרואים אותך.

אל תשכחו כמובן להקפיד לשתות הרבה, לדאוג לאפטר קר והכי חשוב- ליהנות.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.