סקירת ויברטור מלקק ורוטט Tracy's Dog

אני שונאת רוטטים, או כך חשבתי. רובם מייאשים אותי מאוד מהר, או גורמים לי לתחושה שמישהו מנסה לשייף לי את הדגדגן ולעשות ממני ברבי אנושית ולא בקטע האופנתי. ובכל זאת כשקראתי ביקורת הורסת מצחוק ומאוד כנה על ויברטור של tracy's dog, אמרתי שאולי הם יצליחו להחזיר אותי בתשובה.

המסקנה? יש אלוהים וראיתי אותו לפחות פעמיים כשניסיתי את המכשיר המפלצתי הזה.

אני שוכבת כאן מיובשת, מחכה שמישהו יציל אותי לפני שאני אראה כמו בובספוג ופטריק בסצנה מהסרט שהם מתחת למנורה בחנות מזכרות.יש לי חיתול שעשיתי לעצמי מהמגבת שפרסתי על המיטה. אני מתפללת שאף אחד לא יצטרך אותי בשעה הקרובה כי אני די בטוחה שאני מתה. סקסית, אבל מתה.

הזמנתי את האח של הויברטור מהביקורת הויראלית- במקום אחד שרוטט ויונק, הזמנתי אחד שרוטט ומלקק. תומא של העבר, עשית בחירה נכונה.

10 דפוסי רטט בתוך הכוס, 7 דפוסי ליקוק על הדגדגן, מלא רגעים של "מה זאת התחושה הזאת"?!

הויברטור ממש קל לטעינה, ומגיע עם כבל מגנטי, שלט רחוק מאוד שימושי ושקית בד ממש יפה. אני אישית השתמשתי בשלט ולא בכפתורים על הויברטור כי זה הקל עליי. מי יודע? אולי אם אי פעם אתאושש, אתן את השלט למישהו אחר. גיליתי שאם אני מסובבת אותו, אני יכולה קודם להשתמש בחלק הדגדגני בלי להחדיר את הכל, וזה יצר לי חוויה הדרגתית ונעימה. כשהייתי מוכנה, השילוב של השניים היה שונה ממש ממה שאני דמיינתי, וכל שילוב דפוסים עשה לי זרם אחר בגוף. אני ממליצה להשתמש בו במיטה שיש בה מקומות לאחיזה, תבינו לבד למה. 

קצת מעל ל150₪ וקיבלתי חוויה שלא הרגשתי מאף צעצוע ותהייה מה עוד פספסתי שיש שם בחוץ...אחלה מתנה לעצמי לשנה החדשה, רק חבל שלא הכנתי לעצמי בקבוק מים מראש (או אינפוזיה). 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.