כל מה שרציתם לדעת על מפגשים חברתיים בדסמיים, ולא העזתם לשאול...

אתם כבר חקרתם את הנושא כמיטב יכולתכם, אולי אפילו התנסיתם, אבל אתם ממש רוצים להכיר אנשים כמותכם- פטישיסטיים ומגניבים. אבל איך עושים את זה, ומה בדיוק המפגשים שמתאימים לכם?


קודם כל, אילו סוגי מפגשים יש?

כל אחד יכול למצוא מפגש שמתאים לו. המפגשים בדרך כלל מתחלקים לשלושה סוגים מרכזיים:

  1. מסיבות ריקודים קינקיות- לרוב מתרחשות במועדונים באופן קבוע (שבועי או דו שבועי). המסיבות הן כמעט כמו כל מסיבה רגילה אחרת: יש מוסיקה, בר עם אלכוהול, והרבה אנשים שבאים ליהנות בחמישי-שישי. ההבדל המרכזי הוא שיש תמה בדס"מית מאוד ברורה: סשנים על הבמה בידי מופיעים מקצועים או חובבנים, ריהוט פטישיסטי כמו צלבים וכלובים, ומקומות שניתן להסתשן בהם כמו חדרים, מבוכים או חללים יעודיים.
    למי זה מתאים?
    כל מי שרק מתחיל בקהילה ורוצה התחלה יותר עדינה. כל מי שאוהב לרקוד ולשתות. כל מי שבא לו בילוי יחסית סטנדרטי עם טוויסט.
    למי זה לא מתאים?
    לכל מי שמחפש משהו ייעודי לסשן. לכל מי שלא אוהב מוסיקה חזקה, רעש, ועשן סיגריות. לכל מי שלא אוהב חללים צפופים.
  2. מאנצ'ים- מתרחשים בתדירות משתנה, ותלויי מיקום. אלו מפגשים חברתיים וניליים עבור חברי הקהילה הבדס"מית, ונועדו עבור היכרות ידידותית בסביבה ניטרלית. לפעמים אלו פיקיניקים, לפעמים סתם ישיבה בבית קפה או בר.
    למי זה מתאים?
    כל מי שרוצה להכיר חברים מהקהילה בלי לחץ.
    למי זה לא מתאים?
    כל מי שרוצה להסתשן ולשחק.
  3. פליי פארטי play party- מסיבה בדס"מית בלבד, ללא ריקודים. נועדה עבור משחק משותף ו/או פומבי בסביבה חברתית נעימה. לרוב מתרחשת במועדון, בית פרטי או לופט. לרוב ישנו ריהוט פטישיסטי וחללים יעודיים פרטיים יותר, ולפעמים גם שתייה חריפה.
    למי זה מתאים?
    כל מי שרוצה להסתשן ולשחק.
    למי זה לא מתאים?
    אנשים לא פומביים, ביישנים או כאלו שלא רוצים עדיין להיחשף עד כדי כך.

מה החוקים במפגשים?

לכל מפגש יש את החוקים שלו, והם בטח פורסמו במספר פלטפורמות ויובהרו גם במקום עצמו. עם זאת, ישנם קווים מנחים שמשותפים לכל המפגשים, מכל הסוגים:

  1. לא זה לא- זה בסדר להתחיל בצורה מנומסת, אבל לא נוגעים בלי הסכמה מפורשת. ברגע שמישהו מסרב, מכל סיבה ולכל דבר, חובה לעזוב אותו באותו הרגע ולהמשיך הלאה. במידה ומישהו התחרט, יש להפסיק מיד. הטרדות לא מקובלות באף מקום, ורוב הסיכויים שיעיפו מטרידנים ברגע שיש תלונה לאחד מהמנהלים או המאבטחים.
  2. כיבוד גבולות- לכל אחד יש את הגבולות שלו. במידה ואתם משחקים עם מישהו, חובה לברר את הגבולות ולכבדם.
  3. מיניות פומבית היא לא הזמנה- לא משנה אם מישהו לבוש, עירום, מסתשן או יושב בצד, שום דבר מזה הוא לא הזמנה למגע או לסשן.
  4. פרטיות- רוב רובם של חברי הקהילה מעוניינים לשמור על פרטיותם. אין לצלם, וברוב המקומות, אסור להוציא את הטלפון מהתיק.

איך כדאי להתנהג במפגש, גם אם זה לא חוק מפורש?

  1. שמירה על בטיחות- במידה ואתם מסתשנים או מסשנים, יש לבדוק שאתם לא פוגעים באף אחד בטעות. כמו כן, יש לבדוק שהמרחב שבחרתם מותאם לסשן על מנת למנוע תאונות.
  2. לא לגשת לאנשים בזמן סשן- זה לא משנה אם אתם חברים, או שיש לכם משהו ממש חשוב להגיד. אם לא מדובר על סכנת חיים כמו שריפה, אל תגשו לאף אחד. זה מפריע, ויכול לסשן את הנשלט. כמובן שלא לגעת בזמן סשן.
  3. שתייה וחומרים משני תודעה- ברוב המקומות אין איסור על אף אחד מהשניים, אך מומלץ להמעיט או לוותר לחלוטין במידה ואתם שוקלים אולי להסתשן.
  4. לשאול לפני שניגשים למישהו אחרי סשן- לא לכולם מתאים שידברו או יגעו בהם אחרי סשן. במידה וראיתם מישהו מסתשן, תשאלו אותו או את הפרטנר שלו האם אפשר לגשת.
  5. לשים לב לסביבה- הרבה פעמים אתם מרוכזים בעצמכם או בדרך שלכם, ולא שמים לב לסביבה. במידה ויש אנשים שמסתשנים, רוקדים, או כל דבר אחר, אתם עלולים להפריע להם. תסתכלו לאן אתם הולכים, ועל מה אתם דורכים. במידה ומישהו מסתשן, תשמרו מרחק מהסשן.

הבנתי את החוקים, ואני חושב שיודע מה מתאים לי. איך אני מוצא את המפגשים האלו?

קודם כל, במידה ואתם חברים בקבוצות בדס"מיות בפייסבוק, אתם תראו פרסומים שם בדרך כלל. כמו כן, ניתן לראות בלוח האירועים של אתר הכלוב.

אנו מארגנים מאנץ' לקהילה, וניתן ליצור קשר עמנו בפייסבוק כדי להצטרף לקבוצה.


תכבדו את החוקים, תכירו חברים, והכי חשוב- תיהנו!

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.