בואו נשחק ברופא וחולה

"מדיקל" או משחקי רפואה היא סוגה פטישיסטית שלמה של אקטים השאולים מעולם הרפואה, החל ממשחק תפקידים של רופא.ה וחולה, ועד טכניקות רפואיות כמו חוקן, שימוש במחטים, ועוד. 

בארץ "מדיקל" הוא כינוי למשחקי מחטים- החדרת מחטים לעור בצורה דקורטיבית וסדיסטית. אך עולם המדיקל הינו נרחב, וכל מה שמתקשר לנו לרפואה יכול לשמש אותנו למשחקים פטישסטיים נהדרים. 

כיצד מתחילים? 

כמו כל דבר חדש, חושבים ביחד מה מדליק אותנו ומה מרגש אותנו. האם אנחנו מתעניינים בתלבושות, באביזרים, באינטראקציה או בשילוב של הכל יחדיו. לאחר מכן, אם מדובר באקטים רפואיים שצריך ללמוד, מחפשים מנטור מהקהילה שיודע לבצע זאת ומוכן להדריך אתכם. ישנם הרבה אנשים בקהילה עם רמות ידע שונות, אז אל תתביישו לשאול על מי שמציע את עצמו מול חברים ואנשים שאתם בוטחים בהם.

במידה ומדובר באקטים שלא חובה ללמוד לעומק כמו משחקי תפקידים, שימוש באביזרים כמו מד לחץ דם או חוקן, אפשר פשוט לקפוץ למים ולנסות. 

תלבושות ואביזרים: אז איפה אפשר להשיג את כל מה שאנחנו צריכים? 

קודם כל, בתי מרקחת ומפיצים של ציוד רפואי. תלבושות ניתן לרכוש אצל מפיצים, אך אם רוצים טוויסט פטישיסטי במיוחד, שווה לבדוק אצל חנויות פטיש ומעצבי בגדי לטקס. 

ציוד כבד כמו כיסא גניקולוג או כיסא רופא שיניים ניתן להזמין מיוצרים בקהילה או לחפש יד שנייה, אך החיפוש יהיה קשה והעלות תהיה גבוהה למדי. 

מה חשוב לדעת? 

לא כל פנטזיה רפואית מקומה להתגשם. שימוש בדפיברילטור על אדם שאינו זקוק להחייאה יכול לגרום לנזק בלתי הפיך, כמו כן ניסיון לנתח ללא רישיון רפואי מחוץ לסביבה רפואיות בשל צורך מוכח. חיטוי הוא המפתח הראשי בכל משחק רפואי, ויש לדאוג גם לחיטוי העור, גם לחיטוי הסביבה, ובמיוחד לחיטוי האביזרים שאנחנו משתמשים בהם. שווה להשקיע באלכוהול לחיטוי וללמוד כיצד לחטא את כל הציוד שאנחנו קונים.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.