אימפקט פליי- משחקי הכאה

אימפקט פליי- משחקי הכאה משחקי הכאה הינם אקטים שונים של הכאת הגוף באמצעות הידיים או חפצים שנועדו לכך. 

ישנם מספר סוגים נפוצים של הכאה: סטירות ובעיקרן סטירות בישבן (ספנק spank), בעיטות, והצלפות.
אף על פי שמשחקי הכאה מאוד נפוצים, חשוב מאוד ללמוד כיצד לשחק בבטיחות.

 ראשית, חובה ללמוד היכן ניתן והיכן אסור לחבוט בגוף. 

בעקרון, האזורים המותרים ללא הגבלה מיוחדת הינם הירכיים והישבן.
בזהירות מירבית ובעוצמה נמוכה ניתן גם לחבוט במפשעה, בכפות הידיים והרגליים (רחוק מהאצבעות בלבד), בשדיים, בזרועות העליונות, בשוקיים, ובשכמות. כמו כן, ניתן לסטור בזהירות בלחיים בלבד. אסור בהחלט לחבוט בגב, במיוחד בגב התחתון, ובבטן. אלו שומרים על איברים פנימיים אשר אינם מוגנים מהחבטות.
הראש, הפנים והצוואר הינם אסורים גם כן.
יש להימנע גם מכל עמוד השדרה, ומעצם החזה.
ואיסור חמור אף יותר- יש להימנע מכל המפרקים, במיוחד המפרקים העדינים בכפות הרגליים והידיים, אשר יכולים להישבר בקלות תחת הצלפות עזות. 

ניתן להשתמש באיור השימושי של BDSM & Healthcare, ולשמור אותו אפילו בטלפון הנייד כאשר מתחילים לחקור את הנושא, או להשתמש באיור האינטראקטיבי שהכינותי מראש.

"אני רואה שהרבה א.נשים במסיבות כן מצליפים בגב, גם בגב התחתון. למה את אומרת שאסור?" 

האיסור נובע מהאנטומיה של הגוף. בגב התחתון ישנן הכליות, ופגיעה ממושכת לאורך זמן תחמם אותן ותגרום לנזק רציני.

ישנם לא מעט א.נשים שאינם לומדים היכן מותר, ומסתמכים על מה שהם רואים שאחרים עושים במרחבים פטישיסטיים, או מה שנעשה בסרטים ובפורנוגרפיה. חשוב לא להסתמך על ראות עיניים או מידע לא אמין, במיוחד בשימוש בכלי הצלפה שיכולים לגרום לנזק רב. 

הנושא השני שחובה ללמוד הוא כיצד להשתמש בכל כלי הצלפה. 

אנו יודעים להכות היטב עם הידיים והרגליים, ולכן הכי קל להתחיל עם ספנקים וסטירות. עם הידיים אנחנו גם חשים היטב את עוצמת ההכאה מהצד המצליף, ומבינים יותר את הצד המוצלף.
לפני שרצים וקונים שוט או מוציאים את החגורה מהמכנסיים, רצוי לעבוד תקופה עם הידיים עד קבלת בטחון הדדי והיכרות של היכולות של שני הצדדים. 

לאחר מכן, ישנן 6 קטגוריות עיקריות של כלי הצלפה יעודיים: 

שוט זנבות, הקרוי גם פלוגר (flogger)- ידית אליה מחוברות מספר רצועות עור (או כל חומר גמיש אחר). מאוד פופולארי, ומגיע בואריאציות שונות, החל ממספר הזנבות, החומר ממנו עשוי, כובד ועוצמת הכאב האפשרית.
הכאב משוט זנבות הוא לרוב כאב עמום ומתפשט, ולא כאב צורב.

שוט הקרוי גם מגלב, פרגול (whip)- ידית אליה מחוברת רצועה אחת בלבד. השוט מאוד קשה לשליטה בתחילה, וככל שהרצועה יותר ארוכה, כך נדרשת יותר מיומנות.
השוט הכי פופולארי הוא בולוויפ bullwhip אשר חלקכם יזהו מסרטי אינדיאנה ג'ונס. מדובר על מספר רצועות ארוכות אשר קלועות לצמה אחת ארוכה.
הכאב הוא צורב ונקודתי.

קנה (cane)- מוט ארוך ומעוגל, מחומרים שונים. קצה המוט יכול להיות מכופה בבד/עור למען נוחות המצליף. העובי והחומר משפיעים על הכאב, אך הכאב לרוב הוא צורב. לעיתים ניתן לראות מספר מוטות דקים מאוד (מעץ למשל) מחוברים בבד בקצה שהמצליף מחזיק.
כאבו גם צורב ונקודתי. 

שוט רכיבה (crop)- מוט ארוך ומעוגל כשבקצו האחר ישנה "לשון" מעור, לעיתים כמו תלתל סגור מרצועת עור בודדה, לעיתים בצורות שונות כמו לבבות, ידיים, כוכבים, וכן הלאה. הוא מאוד מגוון לשימוש, כאשר אפשר להכאיב עם המוט עצמו כמו בקנה, ועם הלשון באזורים קטנים ועדינים כמו איברי מין או כפות ידיים.

ספנקר (spanker)- משטח רחב וקשיח עם ידית. הספנקר מכסה שטח רב במכותיו, והכאב הנוצר ממנו מאוד עמום ונרחב. מכל הקטגוריות, זוהי הכי קלה לאלתור בבית. ניתן לאלתר ספנקר ממברשת שיער, קרש חיתוך, וכדומה.

רצועות- רצועה ארוכה מחומר גמיש, לרוב חגורת עור.

חלק מהצעצועים ניתן לאלתר ממוצרים שאפשר לקנות בכל מרכול, חנות לחומרי בניין או חנות לכלי מטבח. כמעט את כל הצעצועים אפשר למצוא באיכויות שונות בחנויות לאביזרי מין וכמובן במרשתת. 

אם ברצונכם להתנסות לפני רכישה, אני ממליצה ללכת לחנות לאביזרי מין המתמחה בקהילה הפטישיסטית, ולבקש הדרכה מהמוכר.ת. 

לאחר הרכישה, וטרם ההתנסות על גוף המוצלף, רצוי להתאמן על כרית. יש לבחור נקודה ספציפית על גבי הכרית, ולראות שאין אתם חורגים ממנה לאורך זמן ובעוצמות שונות. 

כמובן שכמו בכל דבר אשר אנו מתנסים בו, בנוסף לכללי הבטיחות אשר למדנו, יש לדאוג לשיח פתוח ורציף, לשמור על הסכמה נלהבת ומרצון מלא, ולא לפחד לעצור בכל עת.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.